miercuri, 27 ianuarie 2010

Conditii la doctorul de familie

Astazi am fost iar la pediatru. Bucuroasa ca va iesi la plimbare, ca va face cunostinta cu primii fulgi de nea din viata ei, bebelusa a cooperat sa fie imbracata elegant. Gangurind, cu mutrita vesela, mi-a oferit cate un piciorus ca sa fie incaltat si manutele sa fie echipate cu manusi.

Aerul curat si rece, leganatul masinii au adormit-o pe fetita care s-a prezentat la cabinet extraordinar de linistita. 
Desi aveam programare pentru ora 14.30, am fost nevoiti sa asteptam pe hol. Parinti responsabili am luat in calcul evitarea expunerii excesive a copilului in fata virusilor, dar la cabinetele de la stat nu se ia in calcul acest aspect. Astfel am stat pe hol in curent, intre pacienti care tuseau si stranutau cu bebelusa ce nu are nicio boala.

Ca o leoaica ce sunt, am tabarat la doamna doctor in cabinet amintindu-i ca este randul meu. S-a uitat chioras si mi-a spus sa astept sa fiu strigata. Gestul meu a suparat pe o batranica ce mi-a pretins sa stau la rand. Nu este vina mea ca ceilalti pacienti nu au vazut ca exista posibilitatea sa se faca programari.

In cabinetul care a fost construit pe vremea celuilalt regim era frig. De aici s-a stricat linistea bebelusei mele. Cand i-am scos pantalonasii, a simtit frigul nefiresc pentru varsa ei si a inceput sa planga. Muzica disonanta ne-a insotit pe tot parcursul consultului. Micuta a fost chinuita de temperatura scazuta, gradele putine ar fi creat disconfort si unui om mare. 

Rezultatul vizitei la doctor a fost acelasi ca si in urma cu trei saptamani: copil sanatos cu greutate nesatisfacatoare. Mi s-a prescris suplimentarea alimentatie, caci organismul meu nu este capabil sa o hraneasca suficient. 

Revenind la plansul bebelusei, acesta a incetat abia acasa, cand am invelit-o in doua paturici care i-au redat temperatura normala. Sper ca virusii care circulau in voie pe holurile de la cabinet sa o fi ocolit pe copila.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu