joi, 4 februarie 2010

Evolutie



Ieri am iesit din casa cu bebelusa. Am ales sa o imbrac cu un costumas pe care l-am primit in maternitate de la nasa mea. Hainuta, care ii era marisoara, acum ii vine fix. E adevarat ca sugarii cresc repede, insa nu am crezut pana acum.

Daca e sa spun, personal nu o vad mai mare, nu o vad mai dolofana, mie mi se pare neschimbata, insa masuratorile si hainutele imi dovedesc ca timpul trece. 

Mai e o saptamana si deja face doua luni. Daca la inceput am crezut ca nu voi mai putea sa zambesc vreodata, ca voi ceda nervos, ma minunez ca am ajuns ca zilele acestea sa rad cu lacrimi cand bebelusa imi comunica propriile idei cu dulci sunete si simpatice chiuituri. 

Nu imi ramane decat sa sper ca sesiunile de plans vor ceda mai repede locul conversatiilor si zambetelor.

Un comentariu:

  1. buna ... ma bucur ca deja purtati conversatii... .In fiecare zi va verific blogul sa vad ce noutati mai aveti ...Le astept cu nerabdare in fiecare zi . Va pup si spor la conversatii ... Cu drag Alina si Marissa

    RăspundețiȘtergere