duminică, 7 februarie 2010

Ten luminos

Toate cremele, indiferent de pret, promit un ten mai luminos. Imi amintesc o reclama la televizor care prezenta un asemenea ten , insa fata modelului reflecta lumina unei ape. Am incercat tot felul de creme, de la cele accesibile pana la cele mai scumpe, insa tenul meu a ramas neschimbat. Am ajuns la concluzia ca nu exista o luminozitate in plus, doar daca imi lipesc un bec pe fata.

Totusi saptamana aceasta am avut revelatia ca reclamele nu mint. Exista ten luminos. Acest lucru mi-a fost confirmat de bebelusa mea. Dupa ce a mancat, dupa ca a fost schimbata, figura ei radia. Am ramas fascinata de ceea ce vedeam. Ochii veseli, mimica relaxata, sentimentul ca nimic rau nu exista pe lumea asta, lipsa oricarei preocupari, contribuiau la obtinerea unui ten luminos.

De fapt firmele de cosmetica ar trebui sa ne asigure si la varste mai inaintate ingredientele de mai sus pentru a avea un ten luminos. Stralucirea vine din interior nu dintr-o cutie cu o licoare frumos mirositoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu