sâmbătă, 6 februarie 2010

O noua forma de tortura

Dupa cum am mai scris, bebelusa mea are talie de fotomodel. Se afla la limita inferioara a numarului corect de kilograme. La o luna si trei saptamani are 4,200 kg.

Pediatra mi-a prescris sa ii dau completare lapte praf. Dupa ce mananca lapte matern, ii mai administrez cu lingurita inca 20-30 ml lapte Nan 1 HA.

Asa am facut. Am preparat laptele, am hranit-o si apoi am trecut la circul cu lingurita.  Pe un colt de gura intra laptele, pe celalalt iese. Un parinte o tine invelita in prosop, parca ar fi o delicventa ce pune in pericol intreaga societate, celalalt umbla cu lingurita ca un personaj negativ din povesti. "Victima" se apara miscand capul in dreapta si in stanga, privindu-ne cu ochi nevinovati ca de capioara, apoi recurge la ultima strategie de protectie, plansul. Fiind satula, bebelusa nu accepta sa fie indopata.

Cred ca saptamana viitoare vom pica iar cu succes proba cantarului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu