sâmbătă, 20 februarie 2010

Am copil vaccinat

A venit si mult nedorita zi cand a trebuit sa imi vaccinez bebelusa. A fost aleasa ziua de joi. E clar ca m-am temut de reactia celei mici. 

Am ajuns la doamna doctor, mi-a cantarit copilul, caci suntem luate in evidenta negativa, apoi mi s-a spus sa o pregatesc de vaccin. Nestiutoare in acest sector, stateam cu bebelusa invelita fara sa o imbrac, asteptand injectia in mana. Asistenta m-a luminat precizand ca vaccinul se face in picior. Am echipat copilul cu hainute in partea superioara si am asteptat. Din nou asistenta mi s-a adesat, de parca facusem zilnic vaccin copilului, ca mergem in alta camera, sa imbrac pe copil adecvat calatoriei pe hol. 

In sfarsit, am ajuns in incaperea numita sugestiv "Vaccin". Nu mai descriu intensitatea plansului. Las sa va imaginati. Ce mi s-a parut extraordinar a fost ca in momentul in care am facut un pas in afara cabinetului, bebelusa a amutit si a adormit. Parca am apasat pe un buton magic.

PS. La ultimul cantar am scapat cu bine. Copilul are 4,550 Kg. Uraaaaaaaa! Pana la trei luni nu ma mai duc la doctor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu