duminică, 7 februarie 2010

Asalt asupra sanilor

Din prima zi din cariera mea de mama mi s-a repetat de catre medici ca laptele matern este cel mai bun pentru copil, ii furnizeaza toate elementele nutritionale de care el are nevoie si anticorpii vitali. Am citit ca alaptatul este un moment placut atat pentru copil cat si pentru mama. 

In cazul meu, imi dau silinta sa o alaptez pe bebelusa, insa greutatea ei a tras un semnal de alarma tuturor celor de langa mine si mi se repeta zilnic ca nu as furniza o hrana consistenta si suficienta. Singurele fiinte care mai cred in puterea mea de a alapta sunt eu si fetita.

Cat despre placere... . Ma doare ingrozitor. Bebelusa mananca cu atata pofta incat mi-a distrus sanii. De fiecare data cand se alimenteaza gaseste potrivit sa se intinda. Ea comprima doua activitati: mancatul si crescutul. Drept urmare trage de sani in sensul care ii convine fara a renunta o secunda sa manance.

Durerea ma determina mereu sa ma gandesc la biberon si la mancarea artificiala, insa mutrita ei plina de satisfactia apropierii de mine, sentimentul securitatii ma indeamna sa strang din dinti. Sunt constienta de beneficiile acestei hrane si de faptul ca aceste clipe de totala fericire nu se vor mai regasi in viata ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu