vineri, 26 februarie 2010

Prima raceala

E oficial ca bebelusa mea a racit. Tuseste si are nasucul cu secretii.

Nu credeam ca voi fi atat de doborata de boala ei. Mititica incearca sa ma incurajeze gangurindu-mi si zambindu-mi senina atunci cand nu tuseste. Si-a pastrat aerul senin, insa orele alocate somnului imi spun ca nu se simte bine. Aseara se simtea rau, incat a acceptat de la prima tentativa sa doarma in patut. In schimb eu m-am dus din cinci in cinci minute la ea sa o vad.

Cred ca am identificat sursa bolii. Sotul meu a bagat "dusmanul" in casa. El se simtea rau, apoi bebelusa si de azi sunt si eu afectata. Dintre toti, cea mica e problema.

Sunt dezamagita de mine ca nu am putut sa o protejez. Deja la doua luni si jumatate avem necazuri cu sanatatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu