marți, 5 ianuarie 2010

Cezariana

Nu am nascut natural. Doctorita mi-a recomandat opratie deoarece copilul era mai mare decat as fi putut eu sa nasc.
Din punctul meu de vedere, a fost cea mai buna decizie pe care o puteam lua. Da, sunt pentru operatie. Pot spune ca este o cale eleganta de a aduce un copil pe lume. Totul, de la internare pana la final, a durat doua ore si jumatate. La ora 8:00 m-am internat si am raspns unui chestionar necesar completarii fisei de spitalizare. Pe la 8:30 eram dusa in blocul de nasteri, unde mi s-a atasat branula, am facut clisma si mi s-a pus sonda de urina. Am mers pe picioarele mele in sala de operatie, unde mi s-a facut anestezia. La 9:30 a inceput operatia, copilul a fost scos la 9:50, iar cusutul a durat pana la 10:20. In timp ce doctorii continuau sa ma coase, o asistenta mi-a adus fetita pe care am putut sa o sarut si careia i-am simtit mirosul.
Singura durere, suportabila, a fost cand mi-am revenit din anestezie. M-a durut coloana, insa mi s-au administrat calmante si a fost bine.
In jurul orei 12:oo am inceput sa dau telefoane sa anunt marele eveniment, mi-am revazut copilul,iar sotul a putut sa ne sarute pe amandoua.
La mai putin de o luna, in locul unde am fost taiata, a mai ramas o mica liniuta, care in timp se va estompa. Ma misc normal, am vitalitatea caracteristica, m-am refacut foarte bine.
Chiar daca este operatie, personal consider ca este calea cea mai usoara de a naste, de a evita travaliul ce poate produce sechele si copilului, si mamei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu