miercuri, 17 martie 2010

Vesti bune

Fac tratament cu antibiotice pentru a trece peste problema cu sanul drept. Iau oxacilina din sase in sase ore. Pe langa pastilele care au prevenit formarea unei infectii, am aplicat cuburi de gheata, comprese reci, frunze de varza si am insistat pana la exasperare sa desfund canalele. Am pus bebelusa la san de cate ori dadea semne ca ar dori sa manance, apoi incercam sa golesc sanul cu mana. 

Rezultatul a fost imbucurator. Dupa ce noaptea, la masa de la ora 03:00, am insistat circa o ora sa desfund sanul, dimineata am inceput sa am rezultate pozitive. Jumatate de ora am incercat sa golesc sanul fara succes ca apoi sa tasneasca laptele ca dintr-o stropitoare. Toata ziua am avut numai rezultate bune, la fiecare masa a copilului reuseam sa mai desfund cate un canal infundat. 

Dupa aceasta experienta sper sa fiu mult mai atenta cu mine. Sanul ma mai doare in zona afectata si inca mai iau antibiotice. Maine ma duc la control ca sa imi spuna domnul doctor daca e bine.

Recunosc dificultatea de a sta treaza noaptea, insa am gasit ca solutie sa dorm in timpul zilei cand reusesc sa o adorm si pe cea mica. Ca sa pot rezista, trebuie sa imi adopt programul dupa cel al bebelusei. 

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca ai probleme, dar or sa treaca, o sa fie bine ..., iar somnul alaturi de Alexia e cel mai dulce :D. Va pup cu drag Alina.

    RăspundețiȘtergere