vineri, 26 martie 2010

Schimbare de program

Cred ca invidia celorlalti parinti de sugari m-a ajuns. In ultimele trei saptamani m-am umflat in pene ca bebelusa mea doarme noaptea fara  intrerupere cinci ore, apoi mananca si se culca la loc. Credeam ca am descoperit cheia succesului. Ma pregateam sa dau sfaturi in dreapta si in stanga, poate sa scriu si o carte. :-) 

Saptamana aceasta s-a schimbat programul de somn. Fetita serveste cina  la ora 21:00 si se trezeste din trei in trei ore ca sa manance, fara a mai sari masa de la miezul noptii. E bine ca dupa ce mananca la ora 03:00 se culca la loc, insa dimineata, la 06:00, are chef de discutii. 

Fiind cu problema sanilor, dupa fiecare trezire a ei, mai stau cel putin 30 de minute sa scot tot laptele restant.  Adio somn odihnitor!

Sa spun drept, in prezent, sunt intr-o dilema. Atunci cand dormea 5-6 ore pe noapte, trebuia sa o adorm cantandu-i "nani-nani", sa o legan in brate si sa recurg la multe tentative de punere in patut. In prezent, adoarme bustean imediat dupa ce a mancat si o culc fara probleme.

In lumea ideala din mintea mea, ar trebui sa adoarma bustean imediat dupa ce a mancat si sa nu se ma trezeasca cel putin 5-6 ore. Insa realitatea, m-a bulversat si mi-a accentuat cearcanele.


Un comentariu:

  1. Da, ramane dilema. Cum e mai bine? Sa adoarma intr-o ora cu nani nani si incercari esuate de a o pune in patut si 5-6 ore de somn legate sau cu adrmirea rapida si trezirea din 3 in 3 ore noaptea?

    Eu votez: sa manance la cerere.

    RăspundețiȘtergere