miercuri, 3 martie 2010

Martie, luna noutatilor

De luni, in dezvoltarea bebelusei s-a mai adaugat un element. Accepta sa mai stea si singura. O las in patut si ea este multumita sa pedaleze si sa gangureasca fara a cere prezenta publicului care sa o aplaude.

De luni, am inceput sa pot sa ma deplasez pana in sufragerie sau la bucatarie fara a avea nevoie de o a treia persoana care sa stea cu fetita cat eu lipsesc.

De luni, am sesizat ca au inceput sa dispara colicii. Bebelusa mea nu mai plange atat de mult cum o facea in saptamanile anterioare. Dupa ce mananca prefera sa zambeasca, sa vorbeasca, sa chiuie, apoi sa planga. E o noua ierarhie care ma umple de fericire. Se pare ca am supravietuit primului obstacol, burtica.

Dupa cum spuneam, mi-am dorit sa vina mai repede 1 Martie si am avut dreptate.  Treptat am intrat intr-o rutina  care pare sa functioneze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu