luni, 22 martie 2010

No comment (2)

Am salvat sanul drept de la mastita si la implinirea unei saptamani de la declansarea necazului am avut probleme cu sanul stang.

Ieri am crezut ca inebunesc cand am simtit sanul intarit si foarte dureros. Am aplicat frunze de varza si cuburi de gheata. Bebelusa a incercat si ea sa ma ajute. Noaptea, la masa de la ora trei, am stat cu o rabdare de fier si am insistat sa desfund canalele galactofore. Dupa o ora, a inceput sa tasneasca laptele blocat. Am adunat 100 de mililitri de laptic. 

In prezent, se pare, am atat de mult lapte, incat bebelusa nu poate sa manance. Sa le fie rusine tuturor celor care au pus la indoiala capacitatea mea de a o hrani pe copila. 

2 comentarii:

  1. imi pare rau ca suferi dar ma bucuri ca ti-a revenit increderea si iti cunosti capacitatile . Cu drag Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Mu e chiar asa. Ingrijorarea vine din grija acordata copilului. Daca copilul nu ia in greutate dupa standerde (posibil standardele lor) e posibil sa fie poate de la lapticul prea putin.
    In plus nu e exclus ca chiar sa fi avut mai putin in perioada anterioara.
    Rusinea nu mi se pare a fi justificata in acest caz.
    M.

    RăspundețiȘtergere