luni, 8 martie 2010

8 Martie

La multi ani mamicilor!

Abia acum pot afirma ca am dreptul sa serbez aceasta zi. Ironia face ca anul acesta, cand sunt indreptatita sa cer, nu imi doresc cadouri. Am primit de dimineata cel mai pretios cadou, un zambet fericit insotit de o cascada de vocale de la bebelusa.

Astazi am simtit un enorm respect fata de mama. Nu am constientizat pana astazi cat este de importanta in viata mea deoarece niciodata nu a cerut sa fie recompensata pentru ceea ce face cu daruri materiale sau sa i se aduca osanale. Stiu de ce, ii era suficient sa ma vada fericita si sanatoasa si primea cel mai valoros cadou. Nu cred ca voi fi capabila sa exprim in cuvinte cat de mult apreciez ca exista si nu stiu daca voi fi in stare sa o rasplatesc pentru tot sacrificiul facut ca eu sa ajung sa mai prind putina minte.

Mi-au trebuit 30 de ani sa realizez ca pentru mine 8 Martie nu inseamna o masa copioasa, un buchet gigantic de flori, un colier stralucitor, ci implinirea deplina pe plan sentimental.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu