luni, 23 august 2010

Lapte vs lapte

Laptele meu incepe sa se imputineze. De cateva zile completez masa de dimineata care era formata din alaptare cu altceva. Pana acum i-am dat biscuiti cu iaurt, insa de doua zile i-am dat biscuitii cu lapte pasteurizat. A mancat cu pofta si nu am inregistrat reactii adverse.

Cum e mai bine? Sa ii dau lapte de vaca sau sa cumpar lapte praf? Primul este mai ieftin, il consumam si noi parintii si nu cred ca reprezinta un pericol pentru alaptare. Celalat este adecvat sugarilor, ofera o alternativa a laptelui matern. 

6 comentarii:

  1. Foarte draguta, va doresc multa sanatate si sa aveti grija de voi. Va pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Care este motivul ce te determina sa crezi ca laptele tau se imputineaza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dimineata, dupa ce termina de supt, mai este capabila sa manance inca 100 ml de lapte cu biscuiti. Lacomia iese din calcul deoarece mi-a demonstrat ca nu mananca mai mult decat ii trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar acesta nu este un semn ca laptele se imputineaza.
    Laptele matern se produce "in direct", cand copilul se pune la san si suge.
    La varsta aceasta productia lactata este stabilizata de mult, se adapteaza nevoilor copilului.
    Dupa varsta de 1 an se recomanda introducerea laptelui de vaca, dar un copil alaptat la cerere nu are nevoie de el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un copil cu mult mai destept decat mine. Stie ce este bun pentru el. Bebelusa imi scuipa laptele praf. Ramane iubitoare de lapte matern. Mi-a mai dat o lectie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelent! Invatam multe lucruri de la ei, printre care si faptul ca dorintele lor e necesar sa fie respectate. Ma bucur pentru voi ca ea a facut o alegere buna! Si este important ca tu o asculti, ca o intelegi si ca doresti sa-i oferi ce e mai bun.

    RăspundețiȘtergere