marți, 10 ianuarie 2012

Pietricelele

Bebelusa mea este mare amatoare de pietricele. Strange ca o batranica tot soiul de pietricele pe care mi le da si pe care le aducem acasa. Daca le pastram pe toate, acum as fi avut o sacosa intreaga.
Aseara am umblat la niste pietricele ornamentale ascuse de manutele nelinistite. Sotul i-a dat sase bucati cu care micuta a inceput sa se joace.
Am reusit sa le dau o forma inteleapta acestora initiind o provocare. Am luat "Cartea junglei" si am inceput sa ii cer fetitei sa puna pietricele pe diverse desene de pe cate o pagina (Balu, picioare, gheare, coada maimutei etc.). Dupa ce terminam cele sase bucati, dadeam pagina si era randul copilului sa imi solicite sa amplasez cate o pietricica pe cate un desen. Am facut acest schimb de experienta pana cand bebelusa a obosit si si-a pierdut interesul.
Ce am reusit? Am exersat varietatea vocabularului, am stimulat atentia, am lucrat puterea de concentrare si ne-am distrat cu pietricelele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu