marți, 10 ianuarie 2012

Celularul

In luna august mi-am pierdut celularul in magazinul Kaufland. Era ora 21.oo si a doua zi plecam in concediu la mare. Intamplarea m-a dat peste cap. Cel care imi gasise aparatul nu s-a gandit sa actioneze civilizat si sa il lase la intrare, angajatilor, ci si l-a insusit fara mustrari de constiinta.
Revenita din vacanta, la insistentele sotului, am depus plangere la politie. Sortii nu ne erau favorabili. Atat cei din bransa, cat si cunostinte ne-au spus ca nu ni se va gasi aparatul. Personal imi doream ca gasitorului sa ii fie invatatura de minte sa mai ia lucrurile straine, caci cel care a pierdut ceva e posibil sa fi fost si asa intr-o zi foarte proasta, disparitia unui obiect sa ii completeze nefericirea.
Am scris o plangere foarte elaborata, am inregistrat-o la secretariat si dupa cinci luni, mi-am primit telefonul inapoi. Ieri s-a intamplat miracolul. Unul dintre politisti mi-a zis ca am avut mare noroc. Eu am ramas fara cuvinte, deoarece nu am avut nici o secunda incredere in aceasta vendeta. Trebuie sa apreciez seriozitatea domnului care s-a ocupat de caz si maniera politicoasa cu care ne-a tratat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu