vineri, 27 ianuarie 2012

Cu colindul pe la gradinite

Am fost luni pe la gradinitele din cartier. Vreau ca din toamna sa devenim prescolari. Va avea 2 ani si 9 luni, varsta controversata in inscrierea ei. Am calculat ca daca o mai tin un an acsa va fi "prea batrana" pentru grupa mica, iar traseul educational se va intarzia cu un an. Ar termina scoala aproape la 20 de ani.
Primul criteriu de selectie a fost apropierea de casa. Am gasit patru gradinite care intruneau cerinta. Al doilea criteriu a fost sa o dau la program normal, caci am posibilitatea sa o aduc sa doarma acasa. Din cele patru institutii au mai ramas doar trei, fiindca una are doar program prelungit.
Totusi nu am inscris-o. Nici una nu asigura doar program dimineata. Micutii invata in doua serii alternativ!?!?!? Vi se pare normal?
La trei ani li se cere ca o saptamana sa se trezeasca pentru ora opt, urmatoarea saptamana trebuie sa invete de la 13 - 17. Ce aberant! Se risipeste frumosul program pe care i l-am facut copilului si fata de care raspunde admirabil. Orice rigurozitate se spulbera de la primii pasi.
Cautam solutii din care cea mica sa iasa bine, iar bugetul nostru de cadre didactice sa faca fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu