joi, 30 decembrie 2010

Sfarsit de an

Am realizat ca maine se incheie 2010. Am avut un moment de mirare, deoarece nu ma simt in stare festiva. In realitate ma asteapta un Revelion pe care il voi petrece intre cei patru pereti ai apartamentului, in care nu mai avem nici televizor (urmeaza sa ne cumparam). Avand aceasta revelatie, in timp ce eram in drum spre farmacie ca sa ii cumpar bebelusei Vigantol, am intrat intr-un magazin si am cumparat o sampanie. E singura pregatire pentru noaptea dintre ani.

Cum a fost acest an? A fost foate obositor. Am muncit mult-mult, chiar daca trei sferturi am stat in concediu de maternitate:

- nopti albe,

- pana in martie m-au durut sanii de la alaptat, apoi am avut saptamanal sanse sigure de a face o mastita de toata frumusetea,

- copil plangacios ca mine,

- am ivatat sa mananc in goana, nu mai stiu ce inseamna statul la masa fara griji,

- dusuri rapizi, as putea sa ma intrec cu orice cadru al armatei, caci plansul copilului m-a invatat sa nu ma mai relaxez sub jetul de apa calda,

- nu mai am timp pentru taiat pielita unghiilor, iar la oja am renuntat deoarece zilnic scobesc in gura bebelusei dupa cate un gunoi sau semne ca un dinte mai apare

- am renuntat la vopsitul parului inca din prima zi de sarcina, firelel albe se vad clar si neglijente

- machiajul meu dichisit a fost reluat in septembrie pentru a masca oboseala,

- o singura iesire in oras la o petrecere pe data de 10 decembrie unde am stat de la 21,30 pana la 01,30.

Din septembrie am revenit la munca, lasand bunicile sa fie cu bebelusa. Nu stiu cat de buna a fost decizia pentru moralul meu, fiindca am realizat cat de jalnica sunt ca mama. Micuta se comporta docil cu ele, invata lucruri constructive, pe cand cu mine e un fiasco total. In prezent, incerc sa-mi corectez defectele materne, dar e complicat, credeam ca am procedat ca la carte.

2010 a fost un an extraordinar. De ce? Am o fetita foarte sanatoasa. Se dezvolta asa cum trebuie. Zilnic zambetul ei, imbratisarile cu manutete-i micute si noile achizitii mi-au dat cu adevarat un sens sa ma trezesc si a doua zi.

Ce imi doresc pentru viitorul an? Nimic in plus fata de cel care a trecut: sanatate si forta de a trece peste toate provocarile.

Inchei gandurile cu urarea sa aveti un an de 2011 ori mai bun decat anteriorul.

LA MULTI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu