duminică, 5 decembrie 2010

Sarbatorile de iarna


De azi, 6 decembrie, incep sarbatorile de iarna care vor culmina cu venirea lui Mos Craciun. Simt o bucurie imensa si emotie caci e pentru prima oara cand darurile au un destinatar pretios. Mereu mi-a facut placere sa ofer cadouri celor mari cu conditia sa citesc in ochii lor bucurie, altfel devine o povara sa cumpar un dar cu gandul ca va fi primit cu indiferenta sau eventual mi se va cere sa il schimb.

Dar de acum bebelusa a dat un sens sarbatorilor. Sunt nerabdatoare sa ii vad reactia cand vom impodobi bradul. Vreau sa ii aud chiotele de entuziasm la vederea globuletelor si a luminilor multicolore. Sunt sigura ca va fi nerabdatoare sa descopere ce se ascunde in spatele hartiei multicolore de impachetat. 

Personal imi amintesc ce farmec aveau aceste zile cand eram copil. Surpriza ca a venit in timpul noptii Mos Craciun si ca a impodobit bradul in sufragerie lasand exact cadourile pe care mi le doream exista si acum in inima. Imi amintesc cum deschideam usa si descopeream camera ornata si cadouri ascunse sub brad ce purtau numele meu pe ele. Le datorez parintilor si bunicii spiritul Craciunului deoarece nu au incercat niciodata sa spulbere povestea in care traiam, iar acum continui sa cred in minuni avand o tovarasa care va patrunde in lumea basmului hibebernal.

Va doresc tutror oiarna magica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu