duminică, 30 decembrie 2012

2013

Un nou an se apropie. Aceeasi emotie ma incearca. Va fi la fel de bun ca cel vechi, va fi mai bun? Voi sti la ora bilantului. Acum pot zice despre cel care se pregateste sa intre in istorie ca a fost un an bun. Realizarile au fost bifate prin bebelusa. Ea a fost foarte sanatoasa, a invatat sa vorbeasca mai bine, discutiile cu ea sunt savuroase, am scapat de scutece, mananca singura, se incalta singura si merge la gradinita. Personal m-am desfasurat pe doua planuri: casa si serviciu. Nicaieri nu am starnit admiratie/senzatie, ci doar am existat. Sanatatea mea si a celor dragi, copilul zglobiu au fost multumirea reala pe care o simt acum. Bebelusa si cu mine va dorim ca 2013 sa va aduca sanatate, spor in toate, belsug si armonie. LA MULTI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu