marți, 1 ianuarie 2013

Revelion

Revelionul 2013 l-am petrecut tot in familie, acasa. Noutatea fermecatoare a fost ca am lasat-o si pe bebelusa treaza, am imbracat-o de sarbatoare si am asezat-o la masa. In plus, la ora 23 ne-am luat toti hainele groase si am iesit la concert unde la miezul noptii am urmarit un foc de artificii reusit. Ca sa fie petrecerea de neuitat, toti trei ne-am urcat in masinute si ne-am ciocnit pe pista razand din toata inima. Pentru mine a fost cea mai frumoasa petrecere. La trecerea in noul an am fost alaturi de cei care imi sunt cu adevarat dragi. 2013 m-a prins cu bebelusa in brate si canalizandu-mi toata iubirea catre ea. E drept ca nu am petrecut intr-un mod scintilant, am fost cu aceeasi blugi pe care ii iau la joaca, cu ghetele cele mai comode si machiata cat sa nu ii sperii pe cei din jur. Dar prezenta copilului la acest eveniment, emotiile lui si bucuria sa mi-au oferit cea mai reusita petrecere de pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu