miercuri, 12 decembrie 2012

Petrecereeeeeeee!

12.12.2012. A fost dubla aninersare. Bebelusa a implinit 3 ani pamantesti, eu am implinit 3 ani mamicesti. Cu acest prilej am mai bifat o activitate care nu intra in palmaresul meu. Am ornat platourile intr-un stil care s-a vrut a fi artistic. Fara ajutorul talentului si ignorand recomandarile familiei ca important este sa trantesc pe farfurii salamul, ouale, icrele si branza, am privit poze pe Internet si am intocmit cateva figurine care au vrut sa sublinieze atmosfera copilariei. Poate mi-au iestit creatii abstracte, cubiste ori arta naiva, insa pasiunea pe care am simtit-o facandu-le venea din iubirea pe care i-o port copilului. Pozele nu vor purta explicatii caci sunt curioasa daca se intelege ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu