vineri, 23 iulie 2010

31

Maine este ziua mea. Implinesc 31 de ani. Va fi cea mai frumoasa aniversare a mea deoarece va participa pentru prima oara si bebelusa.

Sunt usor melancolica deoarece am facut un exercitiu de dedublare si am observat ca am ajuns in rolul de mama. Desi sunt eu, este un sentiment straniu, caci in forul meu interior simt ca salasluiesc simultan si fetita de odinioara, si mama din prezent. In strafundurile fiintei mele am conservat nesiguranta copilariei, chiar daca invelisul apartine omului matur.

Nu pot sti cum ma percep, cu adevarat, cei din  jur. Sunt constienta doar de ceea ce simt si am sentimentul ca niciodata nu voi fi suficient de matura chiar daca anii se incapataneaza sa se tot adauge. 

Un comentariu:

  1. La multi ani, sa fii fericita si implinita si sa primesti in fiecare an cate un cadou special din partea Alexiei . Cu drag Marissa , Alina si Florin

    RăspundețiȘtergere