duminică, 18 aprilie 2010

Surprize-surprize

Este luni, ora 03,45.

Probabil v-ati intrebat de ce nu am mai scris nimic in ultimele zile. Nu am mai putut deoarece bebelusa, incepand cu data de 1 aprilie, imi face numai surprize neplacute.

Si-a schimbat brusc programul de viata. Ziua mananca din patru in patru ore, iar noaptea se trezeste din trei in trei ore. Nu mai sare masa de la miezul noptii, asa ca am ajuns sa dorm circa cinci ore pe noapte grupate: somn doua ore - pauza de masa-golirea sanilor-incerc sa adorm-somn doua ore-pauza de masa- incerc sa adorm- somn o ora-trezirea matinala cu gangureli.

In aceasta noapte s-a hotarat sa faca o pauza de somn. Astept sa adoarma la loc.

Cei de langa mine se mira de ce sunt morocanoasa si nu amchef de nimic. E simplu. Gandul meu este sa dorm cu prima ocazie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu