joi, 29 aprilie 2010

Haine noi

Pana luni am imbracat copilul cu hainutele obisnuite. Bluzitele dadeau semne ca sunt mai stramtute, insa eu insistam sa o indes pe mititca in tinuta destinata celor de patru luni.

Ochii mi s-au deschis atunci cand mama mi-a adus o salopeta noua. Pe eticheta scrie sase luni. Surpriza a fost  ca hainuta cea noua ii vine ca turnata. Impacientata am scos toate hainele care mi se pareau mari si pe a caror eticheta scrie sase luni. Eu asteptam sa vina luna iunie, cand bebelusa face sase luni, ca sa o imbrac. 

Tot ce e mic a fost pus intr-o sacosa. Noi suntem deja mai mari si nu mai incapem in hainute de nou-nascut. 

Cred ca este inutil sa va spun ce bucuroasa am fost cand am constatat ca bebelusa nu se incurca, ci creste sub ochii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu