marți, 6 septembrie 2011

D'ale bebelusei

Intrebare si raspuns. In parc:

O mamica: Cum te cheama?

Bebelusa: Opt.

*

Cateva zile tot ce spunea micuta se termina cu sintagma "de copil". De exemplu: iaurt de copil, perna de copil, jucalii de copil, morcovi de copil etc.

*


Am mancat ciocolata pe ascuns, insa am ramas murdara la gura. Fetita m-a vazut. Ea era murdara la gura de mancare.

Bebelusa: Ce ai la gura?

Eu: Dar tu?

Bebelusa: Buze.

*

Veneam de la plimbare. Se lasase noaptea. Cea mica trebuia spalata, hranita si culcata.

Bebelusa: Mama, vreau pufuleti.

Eu: De unde sa iti dau pufuleti la ora asta?

Bebelusa: Vreau pufuleti!

Eu: Crezi ca pufuletii cresc asa in jurul nostru? Crezi ca boschetii au sa ne dea pufuleti? (Ma duc langa un gard viu): Te rog frumos, as dori o punga de pufuleti. (Nimic. Merg langa un copac): Copacule, ai pufuleti? (Nimic. Catrebebelusa): Nu au. De unde vrei sa iti dau eu pufuleti.

Bebelusa (Calma): De la magazin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu