miercuri, 3 august 2011

Temperatura

Luni seara am culcat o bebelusa sanatoasa, marti dimineata am ridicat din patut un copil lare ardea!!!!!

38,3 mi-a aratat termometrul.

I-am pus un supozitor de paracetamol si temperatura a scazut la normal, insa dupa vreo doua ore s-a instalat iar. Micuta, deobicei foarte energica la plimbare, mi-a adormit in brate si a motait vreo 40 de minute in parc.

Pediatra mi-a recomandat sa alternez la sase ore supozitoarele cu 5 ml de Nurofen pentru copii (suspensie orala). Totusi dupa -amiaza temperatura a ajuns la 39 de grade. Am luat calea cabinetului si am aflat ca are rosu in gat, un microb cules pe calea aerului in colectivitate.

Am primit o reteta si indicatii de administrare.

Asearai-am mai pus un supozitor de paracetamol (sarcina foarteneplacuta atat pentru bebelusa, cat si pentru mine), i-am facut frectie cu 1/3 spirt si 2/3 apa, am culcat-o, iar la trei noaptea aveam un copil fara febra. I-am dat Nurofen si azi suntem vesele, zglobii, energice, mofturoase, alintate ..., iar eu, desi o fac pe severa, sunt fericita ca e bine totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu