vineri, 22 iulie 2011

1 si 7


Sunt in concediu.

Am revenit cu o noua postare atat de tarziu deoarece in ultima perioada am fost depasita de sarcini. Desi m-am intors la serviciu mult mai devreme, am incercat sa fac tot posibilul ca timpul petrecut acasa sa il dedic doar bebelusei.

Satisfactiile sunt mari. Desi am crezut ca voi fi rapusa de atatea nopti nedormite, am fructificat timpul de veghe cu micuta in brate nascocind noi proiecte pentru la scoala. Asa am adunat intr-un singur an activitati cat pentru cinci. Insa nu cariera ma face sa jubilez, ci micuta. De la 1 an si 3 luni vorbeste. In prezent, realizeaza propozitii simple (subiect si predicat) pe care treptat le imbogateste cu cate un atribut. Cuvintele sunt pronuntate clar si corect. Le stalceste doar atunci cand le invata, dar nu staruie mult asupra greselilor.

Are un partener de joaca cu trei luni mai mare decat ea, cu care a invatat sa socializeze. In prezent nu mai este salbatica in preajma copiilor si ii rasplateste cu mangaieri si pupici.

Iubeste cartile. Din paginile lor multicolore a invatat multe. Zilnic ma surprinde cu alte achizitii pe care le extrage din carti. Afara la joaca sau la plimbare aplicam cele vazute si completam cu ce ne ofera natura.

Sunt fascinata de acesta etapa. Este cu mult mai spectaculoasa decat primele luni, cand se urmarea doar cresterea in greutate si in lungime. Rapiditatea cu care asimileaza notiunile ma entuziasmeaza.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu