joi, 6 mai 2010

Fara lapte

Am inceput diversificarea. Bebelusa mananca o data pe zi ceriale cu banane de la Milupa. Doamna doctor mi-a zis sa ii dau treptat pana la 100 ml si la cantitatea precizata sa nu o alaptez. 

Pe 4 mai am reusit sa ii dau numai ceriale si am sarit prima data o masa de lapte. Copilul meu creste. Devine treptat independent. Primul gand al meu a fost de bucurie. Ce imi doresc din decembrie, sa scap de alaptat, incepe sa devina realitate. 

Insa... . Sarind o masa de lapte, dupa sase ore si jumatate, sanii mei erau incarcati, ma dureau si aveau dimensiunile unor mingi de fotbal. Am hranit copilul repede, dar nu a putut manca toata cantitatea pe care o aveam disponibila, astfel mi-am golit sanii, obtinand inca 50 de ml de lapte.

Ironia sortii face ca acum la final de drum am lapte cat pentru doi copii. Pacat ca nu a fost asa de la inceput. Bebelusa ar fi fost foarte fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu