luni, 3 mai 2010

Cum dormim

Somnul este un detaliu foarte imprevizibil. Nicio seara nu ma poate anunta cum voi dormi in noaptea care debuteaza. Ritualul culcarii este variabil, in functie de dispozitia bebelusei.

Sunt seri cand adoarme imediat ce a terminat de mancat, insa sunt si seri cand este mai vesela decat toti copiii la un loc si nu o pot culca. In asemenea situatii, o plimb in brate cantand celebrul "nani-nani". Orice tentativa de a o pune in patut esueaza si ajung sa curga apele pe mine pana cand o vad dormind.

Multe nopti sunt linistite. Din trei in trei ore, cu o precizie de ceas elvetian, cea mica se trezeste ca sa manance. E bine ca adoarme instantaneu dupa ce a terminat de luat masa. Dar exista si nopti cand bebelusa are mare placere sa gangureasca la ore nepotrivite (03:00, 04:00). Atunci ne mutam in sufragerie unde o adorm in carucior, iar eu ma culc pe canapeaua tare. :-(

Ziua doarme dupa doua ore si jumatate-trei de joaca. Somnul este efectuat doar in carucior caci patutul are un efect magic de a o trezi. Dimineata imi completez si eu orele nedormite, iar dupa-amiza imi fac treburile prin gospodarie.

Acum bebelusa doarme. Asa se explica de ce am putut sa scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu