miercuri, 18 februarie 2015

Icterul fiziologic

Am iesit din spital cu icter fiziologic la nivelul superior acceptat. Grijulii, am mers cu juniorul la doctor. Acesta ne-a prescris un set de analize, astfel incat, la numai 10 zile, cel mic a fost intepat in vena si golit de sange. Am urmat un tratament cu vitaminele B6 si B 12 completat de fenobarbital. E complicat sa convingi un nou nascut sa inghita lichide din lingurita. I-am dat si noi cum am putut. Dupa ce am terminat, am repetat analizele. Iar ace, iar sange, iar lacrimi. Bilirubina a scazut, insa nu este in grafic. Ramane de vazut ce recomandari vom avea. De ce toate acestea? Simplu. Eu am RH negativ, iar el are RH pozitiv. Am fost incompatibili. Mititelul sufera din cauza mea. Bebelusa, fiind primul copil, nu a fost afectata de incompatibilitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu