luni, 18 octombrie 2010

Timpul


Nu imi ajunge timpul. Tot ce realizez se concentreaza pe parcursul orelor de somn ale bebelusei. Sunt zile cand cea mica doarme iepureste si nu imi permite sa iau o pauza. 

Ce noutate am? Fetita merge tinuta de manute. Durerea cumplita de spate pe care o am de cand o sustin pe micuta de sub-brat, isi are acum recompensa. Bebelusa merge in continuu. Aproape ca nu mai doreste sa stea in carucior. 

S-a adaptat foarte bine programului meu. Accepta ideea ca mama pleaca la serviciu, insa cand ma intorc acasa se instaleaza in bratele mele, imi cere sa o tin de manute ca sa mearga si nu se mai dezlipeste de mine. Asa imi spune ca i-a fost dor de mine. Eu ii acord toata atentia si astfel ii spun ca si mie mi-a fost foarte dor de ea.


Un comentariu:

  1. Ma bucur ca deja evoluati si mergeti. Pt tine Maria iti doresc rabdare ca durerile vor trece . Asa cum e acum in fotografie arata ca un iepuras si vad ca are si o "indeletnicire placuta" - suptul siretului :D. Cu drag Alina.

    RăspundețiȘtergere